'Laur Konsumenta 2007' dla firmy Viessmann

Wspólnymi siłami Przegląd Gospodarczy Plus, Grupa Media Partner, EducaionWorld.pl, Przegląd Gospodarczy Extra (dodatek do Gazety Wyborczej) oraz Rzecz o Biznesie (dod. do Rzeczpospolitej) zorganizowały badanie opinii konsumentów, dotyczące znajomości marek oraz prostych skojarzeń z nimi związanych. W wyniku tego badania firma Viessmann Sp. z o.o. otrzymała złote godło „LAUR KONSUMENTA 2007”.

Produkty marki Viessmann zajęły pierwsze miejsce w kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze”. Wysoka jakość wykonania w połączeniu z unikalnym wzornictwem przemysłowym, czynią produkty tej marki wyjątkowo rozpoznawalnymi. Wytwarzać ciepło komfortowo, ekonomicznie, w zgodzie z środowiskiem naturalnym i zapotrzebowaniem - to zadanie realizuje rodzinne przedsiębiorstwo Viessmann już od trzech pokoleń.


Źródło: Pegasus Public Relations

Twój koszyk

Nie masz nic w koszyku

    Facebook

    Pomoc

    Lub wybierz parametry projektu i kliknij przycisk "Pokaż projekty" znajdujący się pod formularzem

    • Powierzchnia użytkowa

      m2
    • Powierzchnia zabudowy

      m2
    • Powierzchnia całkowita

      m2
    • Szerokość | długość działki

      | m
    • Maks. szerokość elewacji frontowej

      m
    • ilość pokoi na parterze:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • ilość pokoi na II kondygnacji:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • Ilość łazienek

      Na parterze (0) (0)
      Na II kondygnacji (0) (0)
    • Funkcja - opcje dodatkowe

      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • Garaż

      (0) (0) (0)
    • Piwnica

      (0) (0)