Czarne jak białe

Niespotykana dotychczas na rynku, wyrafinowana linia, nawiązuje do tradycyjnych wartości marki Ardo, która w kwestiach estetyki oraz ergonomii urządzeń, nie uznaje kompromisów. Kampania linii BlackLine, - która jest częścią serii urządzeń Hexagon rusza w październiku i będzie przeprowadzona w prasie oraz poprzez materiały POS. W ramach kampanii prowadzone będą również działania PR w prasie AGD oraz wnętrzarskiej i lifestylowej, a także na portalach internetowych o tematyce kulinarnej i kobiecej. Promując urządzenia o niebanalnej stylistyce, ARDO stawia sobie przede wszystkim za cel, utrwalenie wizerunku marki, jako producenta, który przy projektowaniu kieruje się przede wszystkim wyczuciem estetycznym oraz wysoką jakością technologiczną urządzeń.

Twój koszyk

Nie masz nic w koszyku

    Facebook

    Pomoc

    Lub wybierz parametry projektu i kliknij przycisk "Pokaż projekty" znajdujący się pod formularzem

    • Powierzchnia użytkowa

      m2
    • Powierzchnia zabudowy

      m2
    • Powierzchnia całkowita

      m2
    • Szerokość | długość działki

      | m
    • Maks. szerokość elewacji frontowej

      m
    • ilość pokoi na parterze:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • ilość pokoi na II kondygnacji:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • Ilość łazienek

      Na parterze (0) (0)
      Na II kondygnacji (0) (0)
    • Funkcja - opcje dodatkowe

      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • Garaż

      (0) (0) (0)
    • Piwnica

      (0) (0)