Deszcz nagród dla Rockwool

Podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych BUDMA 2006 Rockwool Polska zdobył aż trzy prestiżowe nagrody – Złoty Medal MTP, tytuł Izolacji Roku oraz Budowlanej Marki Roku. Nagrody te potwierdzają czołową pozycję firmy i jej produktów na rynku budowlanym w Polsce.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA 2006, który przyznawany jest najlepszym produktom, cechującym się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi i prezentującym wysoką jakość, otrzymała płyta z wełny mineralnej MEGAROCK. Produkt ten przeznaczony jest do izolacji termicznej i akustycznej poddaszy oraz ścian działowych. Główną jego zaletą jest sprężystość i stabilność wymiarowa. MEGAROCK nie odkształca się pod wpływem zmiennych warunków atmosferycznych, dzięki czemu nawet po kilkudziesięciu latach nie traci swoich właściwości izolacyjnych.

Nagrodą główną w konkursie „Izolacja Roku" wyróżniono firmę Rockwool za kompletny system ociepleń ścian zewnętrznych ECOROCK MAX. Tytuł ten przyznawany jest przez miesięcznik „Izolacje" przede wszystkim za wysoką jakość i nowoczesność rozwiązań, dostępność na rynku, nowatorstwo oraz efektywność. ECOROCK MAX to innowacyjny system ociepleń na bazie dwugęstościowej płyty FASROCK MAX, który nie tylko doskonale zabezpiecza budynek przed stratami ciepła przez ściany zewnętrzne, ale stanowi także zabezpieczenie ogniochronne.

Tytuł Budowlanej Marki Roku 2005 firma Rockwool Polska zdobyła w rankingu marek budowlanych w kategorii „materiałów termoizolacyjnych”. Ranking opracowywany został przez Centrum Badań i Analiz Rynku. Był on realizowany na podstawie ogólnopolskich badań wśród dystrybutorów materiałów budowlanych. Brano w nim pod uwagę takie kryteria jak: popularność na rynku, wysoką jakość, atrakcyjną cenę, dostępność na rynku oraz najczęstszy wybór przez Klientów w 2005 roku.

Chciałbym podziękować naszym Klientom oraz Jurorom za docenienie naszej firmy i przyznanie tylu prestiżowych nagród. Będą nas one motywować do dalszej pracy nad tworzeniem nowoczesnych rozwiązań, wychodzących naprzeciw oczekiwaniom Klientów - mówi Jacek Kieszkowski, Dyrektor Marketingu Rockwool Polska.

Oferta targowa Rockwool została zaprezentowana pod hasłem „Bank Energooszczędnych Rozwiązań”. Firma promowała przede wszystkim koncepcję „Termolokaty”, informując zwiedzających o licznych korzyściach płynących z inwestycji w energooszczędne rozwiązania izolacyjne z wełny mineralnej. Budynki zaizolowane wełna mineralna zapewniają użytkownikom nie tylko komfort cieplny, akustyczny, podwyższone bezpieczeństwo ogniowe, ale również mniejsze koszty ogrzewania. Na jednym z komputerów znajdujących się na stoisku Rockwool goście targowi mogli obliczyć wartość oszczędności m.in. na kosztach ogrzewania wynikających z zastosowania produktów firmy o rekomendowanej grubości izolacji.

Twój koszyk

Nie masz nic w koszyku

    Facebook

    Pomoc

    Lub wybierz parametry projektu i kliknij przycisk "Pokaż projekty" znajdujący się pod formularzem

    • Powierzchnia użytkowa

      m2
    • Powierzchnia zabudowy

      m2
    • Powierzchnia całkowita

      m2
    • Szerokość | długość działki

      | m
    • Maks. szerokość elewacji frontowej

      m
    • ilość pokoi na parterze:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • ilość pokoi na II kondygnacji:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • Ilość łazienek

      Na parterze (0) (0)
      Na II kondygnacji (0) (0)
    • Funkcja - opcje dodatkowe

      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • Garaż

      (0) (0) (0)
    • Piwnica

      (0) (0)