Marka ISOVER została laureatem tegorocznej edycji Superbrands, w ramach największego konsumenckiego badania marek w Polsce. Wyróżnienie przyznane zostało firmie po raz pierwszy. Łącznie w badaniu udział wzięło ponad dwa tysiące marek. Tytuł Superbrands to kolejne wyróżnienie jakim w ostatnim czasie może pochwalić się producent materiałów izolacyjnych.
Organizacja Superbrands to międzynarodowa instytucja, która od 25 lat działa w 90 krajach na całym świecie. Już po raz 14. instytucja ta przeprowadziła największe w naszym kraju konsumenckie badanie marek, w którym o opinie zapytano ponad 10 tysięcy osób. O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego, oraz wyniki głosowania członków Rady Marek. – Bardzo nas cieszy, że znaleźliśmy się w gronie laureatów Superbrands 2020. Znaczenie tego wyróżnienia jest dla nas tym większe, że jego wyniki poparte są badaniami konsumentów. To z myślą o nich marka ISOVER dba o najwyższą jakość swoich produktów i nieustannie je ulepsza – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Badanie Superbrands realizowane jest co dwa lata i stanowi największe badanie siły marki w Polsce. Ostatnie przeprowadzone zostało w drugiej połowie lipca tego roku. Badanie ankietowe metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki.
Warto dodać, że to nie jedyna nagroda, którą firma ISOVER otrzymała w ostatnim czasie. Jest ona również posiadaczem takich laurów jak Konsumencki Lider Jakości, logo Teraz Polska, TopBuilder, czy Premium Brand.
Marka ISOVER swoją rynkową pozycję i uznanie w oczach konsumentów uzyskała nie tylko dzięki wysokiej jakości materiałom izolacyjnym, ale również dzięki zaangażowaniu w liczne inicjatywy promujące energooszczędność. Najnowszą z nich, promującą walkę o czyste powietrze, jest kampania edukacyjna „Lepiej bez smogu”.