Laur Konsumenta 2007

Badanie popularności produktów po raz trzeci przeprowadziła Grupa Media Partner - wydawca dodatku "Rzecz o Biznesie" do dziennika "Rzeczpospolita".

Godło "Laur Konsumenta" to największy program konsumencki, który co roku wyłania najbardziej popularne marki w Polsce. Laureaci typowani są na podstawie badań, w których ankietowani wskazują produkty i usługi najczęściej przez nich wybierane, oceniane pozytywnie oraz rekomendowane innym osobom.

Przyznana nagroda jest dla nas niezwykle cenną wskazówką dotyczącą preferencji klientów oraz potwierdzeniem właściwego kierunku realizowanej przez Grupę Paradyż strategii produktowej.

Twój koszyk

Nie masz nic w koszyku

    Facebook

    Pomoc

    Lub wybierz parametry projektu i kliknij przycisk "Pokaż projekty" znajdujący się pod formularzem

    • Powierzchnia użytkowa

      m2
    • Powierzchnia zabudowy

      m2
    • Powierzchnia całkowita

      m2
    • Szerokość | długość działki

      | m
    • Maks. szerokość elewacji frontowej

      m
    • ilość pokoi na parterze:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • ilość pokoi na II kondygnacji:

      (0) (0) (0) (0) (0)
    • Ilość łazienek

      Na parterze (0) (0)
      Na II kondygnacji (0) (0)
    • Funkcja - opcje dodatkowe

      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
      • (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • (0)
      (0)
    • Garaż

      (0) (0) (0)
    • Piwnica

      (0) (0)