Konkurs Diamenty Stolarki 2014 został przygotowany przez redakcję miesięcznika Forum Branżowe tworzonego przez fachowców z branży stolarki otworowej oraz gospodarza Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build. Organizatorzy konkursu postanowili docenić producentów stolarki, tworzących ciekawe i nowatorskie produkty w sześciu różnych kategoriach. Pierwszy etap konkursu polegał na głosowaniu internautów, w wyniku czego wyłoniono po dwóch finalistów z każdej kategorii. W trakcie targów Warsaw Build Komisja Konkursowa złożona z przedstawicieli organizatorów targów, redakcji magazynu Forum Branżowe oraz grupy Sztuka Architektury wybrali zwycięzców z każdej kategorii, którzy otrzymali tytuł Diamentu Stolarki 2014.
Jesteśmy bardzo dumni ze zdobycia tytuł Diament Stolarki 2014. Szczególnie ważne jest dla nas to, że w pierwszym etapie konkursu głosowali internauci czyli odbiorcy naszych rozwiązań. Jak widać nagrodzony produkt, w którym wykorzystano aerożel jako materiał izolacyjny zyskał duże uznanie w oczach klientów. Dotychczas materiał ten wykorzystywany był w lotnictwie i przy budowie statków oraz skafandrów kosmicznych. Aerożel jest materiałem o najmniejszym dla ciał stałych współczynniku przewodzenia ciepła. Okna Winergetic Premium Passive mogą być z powodzeniem stosowane w domach pasywnych, nawet jako duże, otwierane przeszklenia – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST.
OKNOPLAST wyposażył pasywny model okna Winergetic Premium Passive w barierę termiczną SpaceBlock, którą można stosować w budownictwie energooszczędnymi i pasywnym. Produkt ten stanowi połączenie wysokich parametrów termoizolacyjnych oraz wyjątkowego wzornictwa i funkcjonalności. Winergetic Premium Passive posiada elegancką, zaokrągloną do zewnętrznej strony linie profilu oraz okucia z linii dESIGN+, które zostały opracowane wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, tworzącym m.in. dla Audi, KTM czy Hondy.