Lipcowe uwolnienie cen energii to ważny aspekt, koło którego firma Aluprof nie mogła przejść obojętnie. Wspólnie z ambasadorem marki, Szymonem Marciniakiem, Aluprof rozpoczął kampanię „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” skierowaną do klienta indywidualnego, promując rozwiązania z aluminium oraz pakiet korzyści wynikający z zastosowania energooszczędnych okien i osłon na jednej inwestycji:
- doskonałe parametry termiczne, które zwiększają izolację, pomagając utrzymać ciepło zimą i chłód latem;
- ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem i poprawę komfortu użytkownika;
- oszczędności w zużyciu energii, a przez to niższe rachunki za prąd czy gaz;
- dbałość o planetę ????
ZOBACZ FILM: https://www.youtube.com/watch?v=O7rYeMWJW0Q
Więcej o produktach Aluprof na: aluprof.com/dom